הפנים היפות של תושבי נוף הגליל שהתנדבו לסייע בשרפה הגדולה

חבר המועצה דוד שינאן, סיפר על רוח ההתנדבות שסחפה את כל העיר: “האירוע עורר פרץ של ערבות הדדית שלא היה כמוהו, היה מרגש לראות איך כולם רצו להתנדב, לתת, לעזור ולהיות שותפים”

מוקד עיריית נוף הגליל הוצף השבוע בפניות של תושבים שביקשו לעזור למשפחות שנותרו ללא קורת גג. “מחמם את הלב לראות את מפגן הסולידריות הגדול ביותר בתולדות העיר”, אמר ראש העיר רונן פלוט.

לצד הפניות הרבות לסייע למשפחות שנותרו ללא קורת גג, תושבי נוף הגליל פתחו בקמפיין תודה לכוחות ההצלה ולעירייה על אופן הטיפול המהיר והמקצועי באירוע השרפה בזכותו לא היו נפגעים בגוף ובנפש. הקמפיין “אומרים תודה” הציף את הרשת והגיע עד לגני הילדים ולבתי האבות בעיר.

הגננת ספיר סולומון, מגן “השושנים” (חובה), הציגה בהתרגשות תמונות של ילדי הגן מחזיקים בשלט מצויר ועליו המילה – תודה, במסגרת פרויקט מיוחד של ילדי הגן שזכה לשבחים רבים.

“כולם רצו להיות שותפים ולהתנדב”

בבתי האבות הצטלמו ניצולי שואה עם שלט התודה וגרמו להתרגשות רבה. חבר מועצת העיר, דוד שינאן, סיפר על רוח ההתנדבות שסחפה את כל העיר: “האירוע עורר פרץ של ערבות הדדית שלא היה כמוהו, היה מרגש לראות איך כולם רצו להתנדב, לתת, לעזור ולהיות שותפים”, אמר שינאן.

שינאן ציין את המתנדבים הרבים שלא הסתפקו בהבעת הזדהות אלא הגיעו פיזית והעמידו את רכביהם הפרטיים לחלוקת מצרכי מזון למשפחות שפונו מביתן.

ערב טוב וירוק,

רונן